Connect with us

Iskalnik politeia.si

Aktualno

Hipokrizija nekega medija

Foto: Topnews.si

Zanimiv članek je bil včeraj na 24UR, o vladi in njeni promociji za cepljenje. No, bolj natančno, na 24UR so znova prali UKOM. Vsi vemo zakaj  novinarska srenja mrcvari UKOM na vsakem koraku. Kakorkoli, 24UR se, kot jaz razumem članek dolg kot Odiseja, zdi znesek namenjen za promocijo cepljenja v višini šestinpetdesetih tisočakov zastrašujoče visok. Malo hinavsko od medija, ki ob dejstvu, da je bivši premier za šolo v Kamniku baje porabil okoli milijon in pol, pa ni še nič videti. Kupili niso še niti enega zidaka.

»Na digitalnih kanalih je oglaševal tudi NIJZ, ministrstvo za zdravje pa je naročalo dodatne televizijske in radijske oglase. Kljub temu ni dosežen vladni cilj vsaj 60-odstotne precepljenosti – polno cepljenih je le 36,6 odstotka ljudi. Kje se je zataknilo? So izbrali najboljše načine promocije in medije z največjim dosegom?«  Polemizira 24UR, mene pa zanima, kaj so oni storili, da bi pomagali? Menim, da razen konstantnega nabijanja proti vladi, in dajanja medijske pozornosti vsem, ki so se ukrepom upirali, kritizirali vlado, proti njej protestirali, niso za dobro širše javnosti naredili nič. So le in zgolj en velik proti vladni zvočnik, ki se zdaj dela nedolžne in išče krivca za slabo precepljenost ljudi.

24UR kar ne morejo iz mehurčka te, recimo sovražne nastrojenosti proti UKOM in Edvardu Kadiču, zato znova poudarijo kako je vlada aprila in maja lansirala projekt #Cepimo Se, UKOM pa je z njim sklenil pogodbo za 11.500 evrov! 11.500! Noro. Vam rečem noro! Veste koliko je to denarja??? Halo!? To je skoraj 74 milijonov evrov! To je skoraj toliko kot so skozi leta leve vlade namenile za študije o dolgotrajni oskrbi! Pa se nobeden od novinarjev ne sprašuje, kaj imajo ljudje od tega in zakaj ni od teh študij večjega učinka. In veste kaj 24UR?  Ta stavek vam je v totalno sramoto: »Kadič na račun svojega espeja«. Espeja? Resno? »Piši kao što govoriš« mentaliteta vam resno udarja na plano.

In, ker 24UR toliko pribijajo tega Kadiča sem si vzela čas in ga malo »poguglala«, ugotovila sem, da Kadič sploh ni neki no name nesposoben lik ampak je že celo življenje zasebnik, odvisen od dela svojih rok, glave, iznajdljivosti… leta in leta je komentiral tudi za njihovo tv postajo torej ne dela le nekega alfa programa, kot se piše, napisal je 8 knjig, za njim je 12 generacij izobraževanja v Delta Akademiji, napisal je preko 1200 kolumn za Playboy, Svet24, Revijo Nova, Demokracija, Dnevnik in druge, predaval je upravam večine največjih slovenskih podjetij o javnih nastopih, prodaji… bil je direktor prodaje največjega podjetja distributerjev v regiji (Emona Obala Koper), nastopal in komentiral v oddajah Dobro jutro, Tema dneva, Faktor, Ura moči, časopisu Večer, Delo…

Skozi njegove roke je na treningih šlo na stotine politikov, managerjev, profesorjev…

Kadič torej ni  neki influencer ki nima v življenju kaj pokazati, zdaj pa se malo šlepa na Janšo in vlado kot ga želijo prikazati na 24UR. In, če dam njegove dosežke ob bok kakšnemu Saviču ali od levičarjev zelo spoštovanem influencerju Roniju Kordišu se vprašam, kakšna merila za merjenje uspešnosti imajo na 24UR?

Vrli novinarji potem nadaljujejo s problematiziranjem kako je vlada/UKOM za promocijo cepljenja proti covidu-19 namenila tistih vrtoglavih 56.078 evrov.     Zapišejo, da je Kadič v svojem poročilu kako je  promocija potekala, navedel  dva kriterija za izbor medijev in sicer tiste, ki imajo nacionalni doseg ter individualno pogajanje z televizijskimi  in radijskimi postajami.

In potem novi kiks, vsaj po mojem mnenju, zapisali so: »Po Kadičevem mnenju so televizijske postaje z nacionalnim dosegom TV Slovenija, Pro Plus (POP TV in Kanal A), Planet TV, TV3 in Nova24TV,«  torej novinar 24UR, ki je ta prispevek pripravljal ni mnenja, da so Pro Plus medij z nacionalnim dosegom?

Seveda novinar ni izpustil možnosti, da ne bi napisal koliko jo kdo za reklamo kampanije #CepimoSe dobil in seveda so napisali kdo je v čigavi lasti, takole so nas ozavestili: »Med televizijami je za oglaševanje cepljenja največ dobila javna RTV Slovenija – skoraj 9735 evrov. Sledita ji Planet TV v madžarski lasti in Nova24TV, ki je v 45-odstotni madžarski lasti – obe sta dobili 6.100 evrov. Nova24TV je za ta znesek, kot piše v poročilu, namenila 536 objav za promocijo cepljenja. Ta program izdaja NovaTV24.si, največji lastniki so tri madžarska podjetja – Ridikül Magazin KFT, Okeanis Vagyonkezelő ZRT in Hespereia Vagyonkezelő ZRT.«  Če je vam pomembno kdo je čigav lastnik meni osebno ni, a se hkrati vprašam kdo je pa vaš lastnik? Vem, vem… je pa malo čudno, da se tako odprta družba, kot vi pravite, da ste in, ki podpira multikulturno, do vseh ljudi, skupin in kultur tolerantno obnašanje, obnaša tako izključujoče in nestrpno zgolj zaradi tega, ker je nekdo recimo iz Madžarske ali pa zgolj ni politične barve, ki je vam po volji, kot tokrat denimo Kadič. Pa to ni edina dilema v tej zgodbi, ki jo imam. Druga je, zakaj je RTV sploh dobil denar za promocijo #CepimoSe, če ga z okoli sto milijonov letno vzdržujemo državljani, promocija pa je v javnem interesu? Glede na to koliko imajo medijskega prostora in miniutaže na RTV opozicija in njeni pristaši (ne bom napisala falanga ali podrepne muhe, kot to počnejo bivši ministri in ministrice za nas, ki podpiramo vlado) za rušenje vlade in miniranje ukrepov proti širjenju epidemije in to zastonj, bi morala tudi promocija cepljenje biti zastonj, drugače naj tudi ostali lepo plačajo svoj čas. Cenik je znan.

Proti koncu romana na 24UR, po vsem miniranju vsega kar vlada počne, po stalnem problematiziranju in netenju strasti hinavsko napiše: »Kakšen učinek je dosegla promocija cepljenja, ne ve nihče, ker analize medijskega zakupa Ukom, naročnik promocije, ni izvedel, so pa zgovorne številke, ki govorijo o precepljenosti. Ob tem se postavlja vprašanje, kako so našteli 536 objav za promocijo cepljenja na Novi24TV.«

Spoštovani 24UR, učinek promocije je glede na vso sabotažo iz vseh možnih strani in ljudi, medijev, uradov, zaposlenih v zdravstvu, »influencerskem kozlanju« navkljub dober, odličen pravzaprav, saj je odstotek precepljenosti kljub vsemu na 50 odstotkih, glede na zapravljen denar, drobiž pravzaprav, pa še boljši. Zato me zanima, koliko ste pa vi zapravili lastnikovega denarja za protivladne vsebine? Se vam ne zdi, da je to kar počnete popolna hipokrizija? Leto in pol že pomagate minirati vlado in ukrepe proti širjenju epidemije, zdaj pa sprašujete javnost kaj je šlo narobe in problematizirate kampanjo »CepimoSe ter mizerni znesek, ki je bil zanjo namenjen. Vas ni niti malo sram? Veste, vlada bi lahko za promocijo namenila tudi več milijonov, učinek bi bil isti. Razlog pa je preprost,  vlada nima neomejenega dostopa do medijev, kot ga imajo tisti, ki jo rušijo in rušijo jo na krilih bolezni in preko trupel kar je najbolj zavržno.

Johanca

Komentirajte prispevek

Leave a Reply

Za komentiranje se morate prijaviti.

Več vsebin

Tuja politika

Očividci so nam sporočili, da so danes ob 21:00 uri opazili približno 15 polno opremljenih policistov, ki so peš drveli mimo Pizzerije Foculus v...

Aktualno

»Gospod premier, to ni vaš polfinale – ker to ni vaša Slovenija. Naša je!« takole je naslov članka v Ekipi, napisal ga je Andrej...

Aktualno

Ali ste opazili kako naši mediji poročajo? Kako manipulativno ljudem servirajo novice? Slabo postrežejo najprej, o dobrem skoraj ne poročajo, to leti predvsem na...

Aktualno

Veliko nas je opazilo, da na nacionalni televiziji na isti večer oziroma v istem dnevu že od nastopa Janševe vlade gledamo in poslušamo le...