Connect with us

Iskalnik politeia.si

Aktualno

Igor Pirkovič, novo imenovanje, je to začetek konca nepotizmu na RTV?

Foto: Alojz Tetičkovič

Ta konec tedna je novinarsko družinski ceh na RTV Slovenija, ki je navajen  na več desetletij samoupravljanja razburilo imenovanje Igorja Pirkoviča na mesto v.d. urednika uredništva za nove medije Multimedijskega centra (MMC) RTV. Na imenovanje Pirkoviča, ki je na RTV Slovenija novinar že precej let, na tem mestu pa je zamenjal pa je Kajo Jakopič so se zaposleni na MMC odzvali precej burno. Pri nasprotovanju so se jim je pridružili tudi  novinarji RTV Slovenija, Društvo novinarjev Slovenije in sindikati kjer so novinarji člani. Pravijo, da je Igor Pirkovič neprofesionalen, da krši novinarske standarde, kodeksa in etike, njegovo imenovanje pa naj bi po njihovem mnenju ožilo pluralnost.

Kakšno pluralnost lepo vas prosim, če je vsa RTV Slovenija več ali manj eno veliko družinsko podjetje, v njem so zaposleni bolj kot ne sami naši, ki potem preko raznih vzvodov napajajo še družinske člane, ki niso zaposleni na RTV Slovenija.  In kar je najhuje, pristranski in levo aktivistični RTV Slo pravi, da je nepristranski hkrati pa iz njenih vrst gre v aktivno politiko veliko novinarjev, zadnja je Mojca Pašek Šetinc, ki kot neodvisna, nepristransko poroča o Janezu Janši s katerim na sodišču bije zasebno tožbo. Pa kdo sploh verjame v njeno nepristranskost? Spodaj je nanizanih nekaj primerov zaradi katerih se na RTV Slovenija novim imenovanjem na odgovorna mesta na RTV Slovenija tako upirajo. Razlog je, kot boste lahko videli precej preprost, marsikatero imenovanje bo oklestilo družinske proračune, lenuhci bodo morali namesto twitanja začeti delat, morda se bo kdo moral celo odreči popoldanski obrti, ker navzkrižje interesov.

Pa začnimo:

Igor E. Bergant: Vodstvo TV Slovenija je ugotovilo, da je v službi prisoten sedem dni na mesec, ostale dni je doma. Bergant pravi, da doma razmišlja in sledi dogajanju. Pozabi pa povedati, da popoldne organizira izobraževanja, ki jih izvaja njegovo podjetje. Udeleženci njegovih izobraževanj pa kaj hitro pristanejo tudi v njegovi oddaji Odmevi na RTV Slovenija. Prvi v vrsti, ko se protestira proti kadrovskim spremembam.

Boris Vasev: Po raznih družabnih omrežjih in forumih  izvaja politični in proti slovenski aktivizem, zato se redni opazovalec vpraša, kdaj pravzaprav uspe izpolniti službene obveznosti? Vasev je novinar, ki bi Sloveniji snel slovenske zastave in seveda ostro protestira proti imenovanju Pirkoviča. Da se zapisano potrdi pa je dovolj le en hiter pregled njegovega Twitter profila. Pravna služba pravi, da ga za njegova osebna stališča in dejavnosti delodajalec ne more sankcionirati.

Tanja Fajon: Danes voditeljica stranke SD. Fajonova najbrž nikoli ne bi bila na svojih vplivnih pozicijah, če ne bi imela vplivnih staršev ki sta bila zaposlena na RTV Slovenija. Njen oče Bogdan Fajon je bil  zaposlen  v vodstvu RTV Slovenija, mati Nevenka Fajon je bila montažerka, in to je tudi razlog zakaj se tako bori za »neodvisnost« RTV Slovenija.

Katarina Novak članica vodstva RTVS, odgovorne za javna naročila pri RTV Slovenija: Uroš Plaznik, ki je brat Novakove je direktor podjetja Birox d.o.o., ki je dobavitelj pisarniške opreme, kar naj bi počel tudi za RTV Slovenija. Hkrati naj bi  Kadunc, to je iz časa njegovega upravljanja, na RTV Slovenija zaposlil tudi hčer Novakove (mesto režiserja).

Petra Bezjak Cirman novinarka na RTV Slovenija: Tukaj se razkrije naveza med tajkunom Martinom Odlazkom in RTV Slovenija. Gre pa za družinsko vez, saj je Petra Bezjak Cirman žena Primoža Cirmana političnega aktivista, ki je zaposlen na portalu Necenzurirano. Portal se je pojavil ob nastanku sedenje Janševe vlade ukvarja pa se le z obračunavanje s koalicijo. Torej; Necenzurirano financira Agencija Kokos, posredno je to tajkun Odlazek. RTV Slovenija pa portal redno promovira, saj ga omenja in navedbe na  portalu Necenzurirano navaja kot vir verodostojnih informacij. Odlazek RTV Slovenija torej posredno uporablja kot zvočnik za obračunavanje s trenutno koalicijo. Bezjak Cirmanova je, kot se spodobi med najglasnejšimi nasprotniki pri uvajanju kakršnihkoli sprememb.

Manica Janežič Ambrožič, odgovorna urednica: Njen mož, na račun Rtv Slovenija zelo lepo služi. Lani avgusta so mediji pisali, da je Tomaž Ambrožič, mož nekdanje urednice informativnega programa RTV s podjetjema Sport Media Focus in SBR Sport na račun RTV zaslužil  852 tisoč evrov. Do novembra lansko leto, 2021 pa je s pomočjo podjetja Sport Media Focus, d.o.o. na račun RTV Slovenija zaslužil še 896.872,54 evra, skupno od države pa nekaj čez 1,300.000,00 evrov.  Tudi njej spremembe niso po volji.

Zaključek:

RTV Slovenija ni bil nikoli neodvisen in nepristranski medij, z manipulacijami, filtri in cenzuro resnice nam že dolgo, predolgo krojijo mnenja in politične odločitve na volitvah. Zato je treba ponovno poudariti, da je bil predsednik programskega sveta Janez Kocjančič, predsednik programskega sveta pa Ciril Baškovič, nekoč član Centralnega izvršnega komiteja partije. To so najpomembnejše funkcije na RTV Slovenija, ki odločajo tudi o kadrovskih zadevah, o generalnem direktorju, urednikih etc, vse to pa večinoma vodijo Socialni demokrati oziroma njihovi predhodniki. Vse poti vendarle ne vodijo v Rim, nekatere vodijo v SD. In ravno zapisano, je razlog zakaj tak gnev in zakaj so spremembe toliko bolj nujne in potrebne. Ne le za normalizacijo RTV Slovenija ampak predvsem za normalizacijo nacionalnega medija, ki novic in dogajanj ne bo več objavljal selektivno, torej v škodo desni sredini.

Johanca

Vir dela besedila: Nova24Tv

Komentirajte prispevek

Leave a Reply

Za komentiranje se morate prijaviti.

Več vsebin

Tuja politika

Očividci so nam sporočili, da so danes ob 21:00 uri opazili približno 15 polno opremljenih policistov, ki so peš drveli mimo Pizzerije Foculus v...

Aktualno

»Gospod premier, to ni vaš polfinale – ker to ni vaša Slovenija. Naša je!« takole je naslov članka v Ekipi, napisal ga je Andrej...

Aktualno

Zanimiv članek je bil včeraj na 24UR, o vladi in njeni promociji za cepljenje. No, bolj natančno, na 24UR so znova prali UKOM. Vsi...

Aktualno

Ali ste opazili kako naši mediji poročajo? Kako manipulativno ljudem servirajo novice? Slabo postrežejo najprej, o dobrem skoraj ne poročajo, to leti predvsem na...