Sekretariat za koordinacijo priprav, logistične organizacije in izvedbe predsedovanja Republike Slovenije Svetu Evropske unije 2021 vabi k sodelovanju študente za vlogo oficirjev za zvezo (liaison officers) za pomoč na dogodkih v času predsedovanja Slovenije Svetu Evropske unije, tj. do konca meseca decembra, navaja Ministrstvo za zunanje zadeve.
Oficirji za zvezo predstavljajo vmesni člen med gostiteljem in tujimi delegacijami. Zadolženi so za pretok informacij v tednu pred dogodkom (korespondenca z veleposlaništvi in organizatorji dogodka) ter za spremljanje delegacij in nudenje organizacijske podpore na dogodku samem. Sestavni del zadolžitev so tudi priprave na delo, ki obsegajo krajše izobraževalne vsebine, seznanitev z gradivom in obvezne logistične briefinge.
Gre za dinamično delo, ki predstavlja izjemno delovno izkušnjo v mednarodnem okolju, hkrati pa zahteva veliko mero odgovornosti in prilagodljivosti. Iščemo kandidate z odličnimi komunikacijskimi in organizacijskimi veščinami.
Najvišja intenziteta dogodkov bo v septembru in v prvi polovici oktobra, zato iščemo kandidate z razpoložljivostjo za delo od 15. avgusta 2021, da jih ustrezno usposobimo.
Kandidati morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- državljanstvo Republike Slovenije;
- znanje uradnega jezika;
- obiskujejo višje letnike študija;
- imajo študentski status z možnostjo dela na študentsko napotnico do konca trajanja projekta.
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati:
- z znanjem angleškega jezika na višji ravni (ustno in pisno) in drugih uradnih jezikov Evropske unije;
- z znanjem podajanja informacij o Sloveniji kot turistični destinaciji in s splošnim znanjem o Evropski uniji;
- z izkušnjami na področju organizacije in izvedbe dogodkov.
Prijava mora vsebovati:
- Življenjepis;
- Motivacijsko pismo v angleškem jeziku z utemeljitvijo, zakaj se kandidat vidi kot primernega za delo oficirja za zvezo. Dolžina besedila naj bo okvirno 200 besed.
Zainteresirani kandidati pošljejo prijavo na elektronski naslov spseu-lo@gov.si do torka, 27. julija 2021.
Vir: GOV.SI