Connect with us

Iskalnik politeia.si

Tuja politika

Berlusconi je za svojo predsedniško kandidaturo aktiviral svoj medijski imperij

Silvio Berlusconi / Foto: Reuters

Nekdanji premier Silvio Berlusconi je aktiviral svoj medijski imperij za svojo kampanjo za mesto predsednika Italije, s čimer oživlja mirujoče, a nerešene skrbi glede navzkrižja interesov. 85-letni medijski tajkun milijarder, ki je štiri mandate bil premier, je uradni kandidat italijanskega desnosredinskega zavezništva in nadzoruje tri nacionalne televizijske kanale, dnevni časopis in več revij, navaja Reuters.

Številni komentatorji pravijo, da Berlusconijevo ozadje – obsojen je bil zaradi davčne goljufije in je organiziral “bunga bunga” seksualne zabave – ga naredi daleč od idealnega kandidata, na papirju pa mu manjka potrebna široka parlamentarna podpora. Kljub temu je Berlusconi, ko se je otresel teh skrbi in nedavnih kroničnih zdravstvenih težav, začel medijsko kampanjo, ki spominja na tiste, ki so mu pomagale zmagati  že na treh državnih volitvah.

Glasovanje med več kot 1000 poslanci in regionalnimi delegati se začne 24. januarja in poskuša pridobiti podporo številnih nepovezanih poslancev in senatorjev, ki bi ga lahko spravili v predsedniško palačo.   Čeprav ne potrebuje glasov italijanske javnosti, Berlusconi upa, da bi ustvarjanje javnega mnenja za njegovo kandidaturo pomagalo prepričati poslance, da ga podprejo.

Reuters poroča, da Berlusconijevi televizijski kanali Mediaset že tedne promovirajo njegove predsedniške ambicije, poudarjajo njegove lastnosti in dosežke ter ignorirajo pomanjkljivosti, kot je trenutno sojenje za domnevno podkupovanje prič v sodnem postopku, v katerem zanika obtožbe. V četrtek je njegov družinski časopis Il Giornale objavil celostranski oglas z naslovom “Kdo je Silvio Berlusconi … kdo je boljši od njega?”

Eden od naštetih Berlusconijevih dosežkov je “konec hladne vojne”. Drugi, čeprav dejansko netočni, vključujejo “ustanoviti komercialno televizijo v Evropi” in biti predsednik “kluba, ki je zmagal največ v zgodovini svetovnega nogometa”.

Berlusconi je bil od vstopa v politiko leta 1994 obtožen, da uporablja svoje medije za promocijo svojega političnega bogastva in uporablja svojo politično moč za obrambo svojih medijskih interesov. Vendar leva sredina, ko je bila na oblasti, ni spremenila zakona, da bi rešila problem, morda se bojijo ostrega odziva Berlusconijevega poslovnega imperija. Skromno zakonodajo o navzkrižju interesov je leta 2004 odobril sam Berlusconi. Čeprav je bila to splošno ocenjena kot neustrezna, ni bila nikoli zaostrena.

Komentirajte prispevek

Leave a Reply

Za komentiranje se morate prijaviti.

Več vsebin

Tuja politika

Očividci so nam sporočili, da so danes ob 21:00 uri opazili približno 15 polno opremljenih policistov, ki so peš drveli mimo Pizzerije Foculus v...

Aktualno

»Gospod premier, to ni vaš polfinale – ker to ni vaša Slovenija. Naša je!« takole je naslov članka v Ekipi, napisal ga je Andrej...

Aktualno

Zanimiv članek je bil včeraj na 24UR, o vladi in njeni promociji za cepljenje. No, bolj natančno, na 24UR so znova prali UKOM. Vsi...

Aktualno

Ali ste opazili kako naši mediji poročajo? Kako manipulativno ljudem servirajo novice? Slabo postrežejo najprej, o dobrem skoraj ne poročajo, to leti predvsem na...